Eco Force 1

Σκουτερ Action coForce !!! με τιμή από 1300€

Η μετακίνηση που έλειπε από τη πόλη. Χωρίς τέλη κυκλοφορίας.
EcoForcesla

ΜΟΝΤΕΛΟ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ    €coForce    
   €coForce PLUS  
ΙΣΧΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ 800 W
ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ 45 km/h 65 km/h  + 30% ροπή
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ 1890x670x1150
ΜΠΑΤΑΡΙΑ Μολύβδου
ΧΩΡΗTΙΚΟΤΗΤΑ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ 48V / 20 Ah 60V / 20 Ah
ΜΕΓΙΣΤΗ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ <=40km
ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ Κινητήρας χωρίς ψήκτρες (brushless)
ΕΙΣΟΔΟΣ ΦΟΡΤΙΣΤΗ 220V / 110V
ΕΞΟΔΟΣ ΦΟΡΤΙΣΤΗ DC 54.8V2.5A DC 67.4V.3A
ΧΡΟΝΟΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ 6-8 ώρες 3-6 ώρες
ΒΑΡΟΣ ΔΙΚΥΚΛΟΥ 87 κιλά 95 κιλά
ΜΕΓΙΣΤΟ ΦΟΡΤΙΟ 120 κιλά 140 κιλά
ΕΛΑΣΤΙΚΑ 80/90-14
ΦΡΕΝΑ Δισκόφρενο/Ταμπούρο
ΤΡΟΧΟΙ Ζάντες αλουμινίου
ΕΓΓΥΗΣH: ΜΟΤΕΡ 2 ΕΤΗ
ΕΓΓΥΗΣH: SCOOTER 1 ΕΤΟΣ
ΤΙΜΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ 1300 € 1950 €

Στην έκδοση PLUS γίνεται αντικατάσταση καλωδίων τροφοδοσίας, controller, Dc-Dc converter, προσθήκη μιας μπαταρίας Silicone 12V / 20Ah και νέος φορτιστής 60V/3A

ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΟΔΗΓΗΣΕΤΕ ΜΕ ΔΙΠΛΩΜΑ ΜΟΤΟΠΟΔΗΛΑΤΟΥ 50cc Η ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗ ΣΕΛΑ. ΤΗΝ ΑΦΑΙΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΗ ΦΟΡΤΙΖΕΤΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ Ή ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΑΣ

Ελάτε να το δοκιμάσετε !!!


Eco Force 2

Σκουτερ Action coForce !!! με τιμή 1700€

Η μετακίνηση που έλειπε από τη πόλη. Χωρίς τέλη κυκλοφορίας.
EcoForcelith
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ                    /         ΜΟΝΤΕΛΟ    €coForce

ΙΣΧΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ................................................800W
ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ.............................................45 km/h
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ.......................................................1890x670x1150
ΜΠΑΤΑΡΙΑ.........................................................Λιθίου πολυμερισμένη
ΧΩΡΗTΙΚΟΤΗΤΑ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ..............................48V20Ah
ΜΕΓΙΣΤΗ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ.......................................<=50km
ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ.............................................Κινητήρας χωρίς ψήκτρες (brushless)
ΕΙΣΟΔΟΣ ΦΟΡΤΙΣΤΗ..........................................220V / 110V
ΕΞΟΔΟΣ ΦΟΡΤΙΣΤΗ...........................................DC 54.8V2.5A (συνεχές ρεύμα)
ΧΡΟΝΟΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ...........................................6-8 ώρες
ΒΑΡΟΣ ΔΙΚΥΚΛΟΥ............................................65 κιλά
ΜΕΓΙΣΤΟ ΦΟΡΤΙΟ..............................................120 κιλά
ΕΛΑΣΤΙΚΑ.........................................................80/90-14
ΦΡΕΝΑ..............................................................Δισκόφρενο/Ταμπούρο
ΤΡΟΧΟΙ..............................................................Ζάντες αλουμινίου

ΕΓΓΥΗΣH: ΜΟΤΕΡ > 2 ΕΤΗ
ΕΓΓΥΗΣH: SCOOTER > 1 ΕΤΟΣ

ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΟΔΗΓΗΣΕΤΕ ΜΕ ΔΙΠΛΩΜΑ ΜΟΤΟΠΟΔΗΛΑΤΟΥ 50cc Η ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗ ΣΕΛΑ. ΤΗΝ ΑΦΑΙΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΗ ΦΟΡΤΙΖΕΤΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ Ή ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΑΣ

Ελάτε να το δοκιμάσετε !!!


Eco LIFE 1500

Σκουτερ €coLife 1500 !!! με τιμή από 1700€

Η μετακίνηση που έλειπε από τη πόλη. Χωρίς τέλη κυκλοφορίας.
EcoLife1500
ΜΟΝΤΕΛΟ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ    €coLife1500    
   €coLife1500 PLUS  
ΙΣΧΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ 1500 W
ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ 45 km/h 65 km/h  + 30% ροπή
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ 1900x690x1200
ΜΠΑΤΑΡΙΑ Μολύβδου
ΧΩΡΗTΙΚΟΤΗΤΑ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ 48V / 20 Ah 60V / 20 Ah
ΜΕΓΙΣΤΗ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ >=30km
ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ Κινητήρας χωρίς ψήκτρες (brushless)
ΕΙΣΟΔΟΣ ΦΟΡΤΙΣΤΗ 220V / 110V
ΕΞΟΔΟΣ ΦΟΡΤΙΣΤΗ DC 54.8V2.5A DC 67.4V.3A
ΧΡΟΝΟΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ 6-8 ώρες 3-6 ώρες
ΒΑΡΟΣ ΔΙΚΥΚΛΟΥ 80 κιλά 87 κιλά
ΜΕΓΙΣΤΟ ΦΟΡΤΙΟ 140 κιλά 160 κιλά
ΕΛΑΣΤΙΚΑ 120/70-12
ΦΡΕΝΑ Δισκόφρενο/Δισκόφρενο
ΤΡΟΧΟΙ Ζάντες αλουμινίου
ΕΓΓΥΗΣH: ΜΟΤΕΡ 3 ΕΤΗ
ΕΓΓΥΗΣH: SCOOTER 1 ΕΤΟΣ
ΤΙΜΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ 1700 € 2350 €

Στην έκδοση PLUS γίνεται αντικατάσταση καλωδίων τροφοδοσίας, controller, Dc-Dc converter, προσθήκη μιας μπαταρίας Silicone 12V / 20Ah και νέος φορτιστής 60V/3A

ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΟΔΗΓΗΣΕΤΕ ΜΕ ΔΙΠΛΩΜΑ ΜΟΤΟΠΟΔΗΛΑΤΟΥ 50cc Η ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗ ΣΕΛΑ. ΤΗΝ ΑΦΑΙΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΗ ΦΟΡΤΙΖΕΤΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ Ή ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΑΣ

Ελάτε να το δοκιμάσετε !!!


Πλεονεκτήματα ηλεκτρικών σκούτερ

Τεχνολογία
Τα σκούτερ της Action Control εντυπωσιάζουν και κεντρίζουν την προσοχή του παρατηρητή. Είναι όλα εργονομικά και διαθέτουν στο κέντρο του τιμονιού κονσόλα που συγκεντρώνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την κατάσταση την ταχύτητα και φυσικά στοιχεία για την μπαταρία και τα επίπεδα φόρτισης και αυτονομίας. Η σχεδίαση των μπουτόν για τα φώτα, φλας και τις άλλες λειτουργίες είναι τοποθετημένα στη σωστή απόσταση από τα δάχτυλα του οδηγού.
Το ηλεκτρικό μοτέρ που μεταφέρει την κίνηση σε όλα τα μοντέλα είναι αθόρυβο ενώ οι επιδόσεις του τόσο στην επιτάχυνση όσο και στην τελική ταχύτητα που φτάνει έως και 120χλμ. την ώρα υπόσχεται αποδόσεις που δεν έχουν να ζηλέψουν κάτι από τα υπόλοιπα σκούτερ της αγοράς με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η αυτονομία της μπαταρίας, κυμαίνεται από 60 χλμ. έως και 120 χλμ. είναι αξιόπιστη και ικανή για τις καθημερινές σας μετακινήσεις αλλά και για βόλτες έξω από την πόλη. Οι επιταχύνσεις τους επιτρέπουν την ασφαλή προσπέραση ενώ η ικανότητα ανάβασης ακόμη και με δεύτερο άτομο στη σέλα είναι στα ίδια επίπεδα με τα υπόλοιπα σκούτερ της αγοράς με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η φόρτιση της μπαταρίας, διαρκεί λιγότερο από τρεις – έξι ώρες και μπορεί να πραγματοποιηθεί από οποιαδήποτε οικιακή πρίζα.

Οικονομία
Στην Ευρώπη το ίδιο και στην Ελλάδα η αγορά ενός ηλεκτροκίνητου σκούτερ προσφέρεται με φορολογικές απαλλαγές, τέλη κυκλοφορίας και απαλλαγή απο τελωνείο. Ενώ μερικά μοντέλα δεν χρειάζονται δίπλωμα οδήγησης και οι πινακίδες είναι προαιρετικές.
Ο αναβάτης ενός ηλεκτρικού σκούτερ έχει τον έλεγχο της φόρτισης αφού δεν χρησιμοποιεί καθόλου καύσιμα ενώ το κόστος φόρτισης είναι ελάχιστα λεπτά του € για αποστάσεις - αυτονομίες μέχρι 100 Km.
Η συντήρηση είναι μηδενική αφού δεν υπάρχουν αλλαγές λαδιών, φίλτρα, κιβώτιο ταχυτήτων κ.λ.π. παρά μόνο τα αναλώσιμα όπως τα τακάκια φρένων κ.λ.π.


Οικολογία
Τα σκούτερ μας είναι αθόρυβα, καθαρά δεν έχουν μυρωδιές ή καυσαέρια. Τα σκούτερ και γενικά η ηλεκτροκίνηση βελτιώνει την ποιότητα της ατμόσφαιρας, ειδικά στα κέντρα των μεγάλων πόλεων. Η ηλεκτροκίνηση, είναι ένα βήμα προς τη θετική κατεύθυνση μείωσης των ρύπων και προστασίας του περιβάλλοντος ειδικά εάν το ρεύμα που χρειάζονται για να φορτιστούν τα ηλεκτρικά σκούτερ παράγεται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
Σε κάθε περίπτωση όμως, το περιβαλλοντικό όφελος είναι μεγάλο, καθώς η ατμόσφαιρα των πόλεων θα γλιτώσει από συγκεκριμένους πολύ επικίνδυνους για τη δημόσια υγεία ρύπους, όπως τα μικροσωματίδια ή τα οξείδια του αζώτου, που εκπέμπονται σήμερα από τις εξατμίσεις των βενζινοκίνητων οχημάτων.

Τα μυστικά της μπαταρίας

Η διάρκεια ζωής της μπαταρίας και τα συνολικά χιλιόμετρα που θα μπορέσει να διανύσει το σκούτερ σας με την ίδια μπαταρία, έχουν να κάνουν κυρίως με δύο παράγοντες οι οποίοι είναι κοινοί για όλους τους τύπους μπαταριών.
Κατά πρώτον έχει να κάνει με τον τρόπο οδήγησης του σκούτερ και κατά δεύτερον έχει να κάνει με τον τρόπο φόρτισης της μπαταρίας. Δύο είναι λοιπόν οι βασικές συμβουλές:

1) Αποφύγετε τη νευρική οδήγηση. Όπως στα βενζινοκίνητα οχήματα (που ανεβάζουν την κατανάλωση βενζίνης) έτσι και στα ηλεκτροκίνητα οχήματα η νευρική οδήγηση στο δρόμο με συχνές και απότομες επιταχύνσεις υποχρεώνουν την μπαταρία να αποδίδει συχνά το μέγιστο της ισχύος της και αυτό είναι κάτι που μας κοστίζει σε ενέργεια άρα και σε χιλιομετρική αυτονομία.
2) Αποφύγετε τις πολλές μερικές φορτίσεις και προσπαθήστε να κάνετε τις λιγότερες πλήρεις φορτίσεις εκμεταλλευόμενοι το μέγιστο της αυτονομίας του σκούτερ σας χωρίς όμως να αφήνετε την στάθμη της μπαταρίας να πέφτει σε πάρα πολύ χαμηλά επίπεδα. Με αυτό τον τρόπο η μπαταρία σας θα κερδίσει χρόνια ζωής και εσείς, με βάση το κόστος αντικατάστασής της, θα βγείτε επιπλέον κερδισμένοι.

Η ιστορία μας έχει δείξει ότι οι μπαταρίες βελτιώνονται διαρκώς και ότι λόγο αυτής της βελτίωσης το κόστος τους μειώνεται διαρκώς. Αν επιλέξετε σωστά το σκούτερ που καλύπτει καλύτερα τις ανάγκες σας, είναι σχεδόν σίγουρο ότι η μπαταρία του θα χρειαστεί αντικατάσταση μετά από τρία χρόνια. Εύκολα λοιπόν κανείς αντιλαμβάνεται ότι αν για παράδειγμα το κόστος της μπαταρίας του σκούτερ σας σήμερα είναι 800€ μετά από τρία και πλέον χρόνια το κόστος της ίδιας μπαταρίας δεν θα ξεπερνά τα 300–400€ ή θα υπάρχει μία νέου τύπου μπαταρία η οποία θα είναι συμβατή με τη παλιά σας και θα σας προσφέρει περισσότερη αυτονομία ή ισχύ ή και περισσότερα χρόνια ζωής, σε σχέση με την παλαιού τύπου μπαταρία σας, και θα κοστίζει επίσης περίπου 800€.
Στην ερώτηση λοιπόν «Πόσο κοστίζει η μπαταρία του σκούτερ μου» απαντάμε ότι το κόστος της μπαταρίας ενός σκούτερ είναι κάτι σχετικό και ανάλογο των όσων προαναφέρθηκαν.

Ηλεκτροκινητήρας εναντίον Βενζινοκινητήρα

Το βασικό χαρακτηριστικό ενός ηλεκτροκινητήρα που τον κάνει να υπερτερεί σε σχέση με έναν βενζινοκινητήρα είναι η ασύγκριτα μεγάλη ροπή του που αποδίδεται στο μεγαλύτερο εύρος στροφών του. Αντίθετα ένας συμβατικός βενζινοκινητήρας αποδίδει το μέγιστο της ροπής, και της δύναμής του, σε συγκεκριμένες στροφές.
Ο ηλεκτροκινητήρας που βρίσκεται μέσα στον τροχό έχει άμεση μετάδοση της κίνησης στον τροχό χωρίς να υπάρχει κάποιο σύστημα μετάδοσης της κίνησης με αλυσίδα ή ιμάντα κλπ. που ως γνωστό έχει απώλειες λόγω των τριβών. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι έχουμε το μέγιστο κέρδος σε δύναμη άρα κέρδος και σε ενέργεια. Ο συμβατικός βενζινοκινητήρας πρέπει να δουλεύει, έστω και στο ρελαντί, ενώ το όχημα είναι σταματημένο και έτσι είναι απόλυτα αναγκαία η χρήση κάποιου συστήματος μετάδοσης της κίνησης με αλυσίδα ή ιμάντα κλπ. Λόγω των απωλειών που έχει αυτό μας κοστίζει σε δύναμη και ενέργεια άρα και σε καύσιμο.
Ο ηλεκτροκινητήρας μας λειτουργεί με τριφασική τάση που παρέχεται από τον εγκέφαλο (Controller) και δεν έχει ψήκτρες (καρβουνάκια) ή λάδια κλπ. με αποτέλεσμα να μην χρειάζεται συντήρηση. Η κίνηση δημιουργείται επαγωγικά όταν τα πηνία, που ευρίσκονται στο σταθερό κέντρο του τροχού, διαπερνώνται από τάση μεταδίδεται στους μαγνήτες που υπάρχουν εσωτερικά στην περίμετρο του κινητήρα, ο οποίος εφάπτεται στον τροχό. Ο ηλεκτροκινητήρας ψύχεται με αέρα καθώς δεν θερμαίνεται υπερβολικά με αποτέλεσμα να μην υπάρχει η ανάγκη υδρόψυξης (αντλιών, ψυγείου, αντιψυκτικού υγρού κλπ.) και η επιπλέον συντήρηση αυτών.
Τα ηλεκτροκίνητα σκούτερ υπερτερούν σε οδηγική συμπεριφορά σε σχέση με τα βενζινοκίνητα λόγω του κινητήρα, που βρίσκεται εντός του τροχού (μεγαλύτερη ροπή), αλλά και της μπαταρίας, που βρίσκονται στο χαμηλότερο δυνατό σημείο. Ως αποτέλεσμα χαμηλότερο κέντρο βάρους συγκριτικά με ένα βενζινοκίνητο σκούτερ. Συνήθως, στα βενζινοκίνητα scooter, το ντεπόζιτο της βενζίνης βρίσκεται κατ’ ανάγκη ψηλά και ο βενζινοκινητήρας βρίσκεται πιο ψηλά από τον τροχό κάνοντας την μοτοσυκλέτα πιο βαριά και πιο δυσκίνητη κατά του ελιγμούς. Τέλος, αν ρίξουμε μια ματιά στο κόστος μετακίνησης των ηλεκτροκίνητων σκούτερ που σε καμιά περίπτωση δεν ξεπερνά το 0,35€/100Km θα αντιληφθούμε ότι το μέλλον είναι εδώ και η Action Control είναι σε θέση να σας το παρέχει.

Απελευθερώστε το πράσινο εαυτό σας thinkgreen
GMlogo
Golden Motor
            genikitaxydromiki    b4s logo       
 
cctvcamera2
** Η σελίδα λειτουργεί για την υποστήριξη των πελατών της εταιρείας καθώς και για την ενημέρωση όσων ενδιαφέρονται για την οικολογική ηλεκτροκίνηση, για αυτό και δεν υπάρχουν τιμές.